Eerste dagen in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anne Hooijmans - WaarBenJij.nu Eerste dagen in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anne Hooijmans - WaarBenJij.nu

Eerste dagen in Sydney

Blijf op de hoogte en volg Anne

12 November 2016 | Australië, Sydney

Heeeey allemaal,
Het is echt begonnen hoor , mijn grote avontuur in Australië. Na een zwaar afscheid en 25 uur vliegen ben ik aangekomen in Sydney! Toen ik in het hostel kwam heb ik gedoucht en ben daarna even de stad in gelopen. Zoals altijd heel veel chinezen en in mijn hostel zitten eigelijk bijna alleen maar Duitsers. Bij de stoplichten klinkt trouwens een heel gek geluidje als je mag oversteken lol. Donderdag begon mijn introductie week bij Ultimate Oz. Gelukkig zit er 1 Nederlands meisje bij mij in de groep. Na een ochtend vol informatie zijn we smiddags naar de high lights van Sydney gegaan. We zijn naar een aantal parken geweest, naar de haven, Harbour Bridge en naar het Opera House. S'avonds hadden we met iedereen van de groep gegeten en daarna ben ik meteen gaan slapen, want de jetlag is zwaar.... Vrijdag zijn we gaan varen met een Catamaran en dat was echt fantastisch! Na een dag varen zijn we savonds nog wat gaan drinken in de bar naast het hostel, dat was wel gezellig! Het is allemaal heel erg wennen en alles is nog een beetje spannend en anders, maar het gaat steeds beter ! En deze week is echt heel leuk

  • 11 November 2016 - 22:34

    Karin:

    Superleuk Annie!!

  • 11 November 2016 - 22:59

    Jean-Phille:

    Leuk om je zo een beetje te kunnen volgen! Keep it up!!

  • 11 November 2016 - 23:18

    Sophie:

    En als anne niet meer mee gaat stappen dan weten we dat de jetlag echt zwaar is ...
    She'll be apples!!

  • 11 November 2016 - 23:42

    Ingrid:

    Je avontuur is begonnen! Ik lees graag mee.

  • 11 November 2016 - 23:52

    Aaf:

    LYSM MISS YOUXXXXXXXXXX

  • 12 November 2016 - 09:17

    Elvera:

    Hoi Anne, geweldig hoor dat je het avontuur aangaat. Gaat vast super worden!! En ik lees stiekem mee! :) :)

  • 12 November 2016 - 09:41

    Ans:

    Hoi Anne, leuk om je bericht te lezen. Veel Chinezen!!!! Hahaha, wij hadden in het begin ook niet het gevoel dat we in Sydney waren met al die Chinezen om ons heen.

  • 12 November 2016 - 10:00

    Marieke:

    Klinkt als een erg goed begin Anne (zelfs incl zwaar afscheid, 25 uur vliegen en jetlag, want dat hoort er natuurlijk ook bij!). Super leuk om zo mee te genieten van je avonturen in australië :-) Veel plezier en geniet! Liefs Marieke (Travis, Noéya & Kayn)

  • 12 November 2016 - 13:49

    Opa En Oma Kemper:

    Leukm om zo op deze manier iets van je te horen(zien)

  • 14 November 2016 - 12:07

    Noortje:

    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee schat,
    ik ben trots op je!

    dikke kus van Noor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 30 Okt. 2016
Verslag gelezen: 1269
Totaal aantal bezoekers 13471

Voorgaande reizen:

07 November 2016 - 25 April 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: