GOODBYE CLOVER OP NAAR ALICE SPRINGS - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anne Hooijmans - WaarBenJij.nu GOODBYE CLOVER OP NAAR ALICE SPRINGS - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anne Hooijmans - WaarBenJij.nu

GOODBYE CLOVER OP NAAR ALICE SPRINGS

Blijf op de hoogte en volg Anne

05 Maart 2017 | Australië, Sydney



Hii mates,

Ik ben echt een beetje verliefd geworden op dit geweldig mooie land. En dan helemaal op de boerderij van de ouders van Hadley ( de moeder van clover ) . Het was geweldig mooi daar ze hebben een enorm groot landgoed van 5000 hectare waar ze meer dan 1000 schapen hebben, een aantal paarden en koeien. Ook was er een hele grote moestuin vol met groenten en fruit. Er zijn ondertussen 4 huizen op het landgoed maar het ouderlijk huis vond ik zelf het allermooiste . We zijn daar het hele weekend geweest en het liefste wilde ik daar nog wel even blijven. Ik heb daar meegeholpen op de boerderij , getennist met zonsondergang en heerlijk gezwommen bij de rivier. De hele familie was er dat weekend en het was heel leuk om iedereen te ontmoeten en gezellig met z'n alle te eten. Ook het dorpje zelf wat heel leuk en heel klein, ook het had een heel leuk cafeetje ! Hier gingen we iedere middag heen .
Vorig weekend ben ik samen met een andere Nederlandse au pair wezen stappen in Sydney . We zijn naar de 360 graden bar in geweest in de Sydney tower. De bar draait rond waardoor je een fantastisch uitzicht hebt over de hele stad. Het was ontzettend leuk ! Verder hebben dat weekend clover haar verjaardag gevierd. Afgelopen zondag werd ze 1 dus groot feest. Het was heel leuk, een grote barbecue , taart en heel veel vrienden, wat heel leuk was om die allemaal te ontmoeten. Ik had heel kleine klompjes voor clover geregeld als cadeautje, om er toch nog een Hollands tintje aan te geven. Afgelopen week kwam er ook nog een hele grote verrassing uit NL. Een pakketje vol lekkers (hagelslag, stroopwafels, bitterkoekjes) en lieve kaartjes. Dus de volgende dag had clover haar eerste boterham met hagelslag en die viel in de smaak. Maar helaas zit mijn tijd er hier op. Ik heb een geweldige ervaring gehad als au pair bij een droomfamilie . Ik voelde me daar meteen thuis en ik ga ze heel erg missen (vooral clover) . Dit weekend ben ik nog bij Paul om ook tegen hem gedag te zeggen. Want morgen vertrek ik naar Alice Springs, Back to travels !!!!

Tot snel en kusjes,
Anne

  • 05 Maart 2017 - 10:41

    Noortje:

    Super trots op je An ♥️

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 30 Okt. 2016
Verslag gelezen: 490
Totaal aantal bezoekers 13456

Voorgaande reizen:

07 November 2016 - 25 April 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: