PAUL's PLACE EN IK HEB WERK !!!!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anne Hooijmans - WaarBenJij.nu PAUL's PLACE EN IK HEB WERK !!!!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anne Hooijmans - WaarBenJij.nu

PAUL's PLACE EN IK HEB WERK !!!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Anne

10 Januari 2017 | Australië, Sydney

Hiii mates,

De afgelopen twee weken ben ik bij paul geweest en het was echt heerlijk. Het voelde als een soort vakantie tijdens het backpacken. Elke dag een feestje of een diner met vrienden van hem, super gezellig! En heel leuk om iedereen te ontmoeten. Op oudjaarsdag hebben oliebollen gemaakt om aan iedereen te proeven. Sommige vonden ze heerlijk andere niet zo. Oud en nieuw heb ik gevierd met een aantal zweden, een Australiër en nog een Nederlands meisje. We zijn naar gratis park gegaan waar we heel mooi uitzicht hadden op de harbour bridge. Iedereen had drinken en eten meegenomen en zo hebben we de hele avond gezellig gezeten . Om 9 uur was eerst het vuurwerk voor de kinderen. En om 12 uur was dan echt de spectaculaire vuurwerkshow waar Sydney met oud en nieuw om bekend staat. Het was echt prachtig . Daarna hebben we nog even gezegen en zijn toen terug gegaan richting Paul. Dat kosten ons maar liefst 4 uur om terug te komen omdat het zo ontzettend druk was in Sydney .
Ook ben ik in deze twee weken naar de Blue Mountains National Park geweest . Echt geweldig mooi. Paul bracht ons erheen . We zijn eerst nog in een aantal kleine dorpjes gestopt om even rond te kijken. Daarna zijn we naar de highlights van het national park geweest, three sisters en echo point. En zijn daarna gaan wandelen via de giant stairways (900 trappen) en zijn terug gegaan via de federal steps. De volgende dag zijn we naar Wentworth falls geweest . Het plan om de medium route te doen maar tijdens het wandelen bedachten we dat we nog verder naar beneden wilde. Het was het waard, de watervallen waren echt prachtig! Alleen terug omhoog was minder grappig . En toen we terug boven waren, kwamen er achter dat we toch de zwaarste route hadden gedaan !
Zondag zijn we nog naar het sydney festival geweest . Het klonk veel belovend maar viel helaas een
beetje tegen. Afgelopen zondagavond ben ik vertrokken naar mijn nieuwe baan !!!! Ik ga werken als au pair ik een klein stadje ongeveer een uurtje van Sydney af, genaamd Richmond. Het gezin heeft 1 kindje en ze is 10 maanden . Ik ga hier werken voor de komende 7 weken en heb zojuist mijn eerste dag overleefd. Het is echt een schatje maar het is allemaal wel weer een beetje wennen . Het is wel super leuk om nu echt een Australisch gezin te leven . Het reizen is voorbij en het werken is begonnen !

Tot snel en dikke kus,
Anne

  • 21 Januari 2017 - 09:48

    Paul Tenbruggencate :

    Wonderful to read about our life and remembering how much fun we did have . All to short. Happy traveling Anne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 30 Okt. 2016
Verslag gelezen: 534
Totaal aantal bezoekers 13455

Voorgaande reizen:

07 November 2016 - 25 April 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: